8/05/2013

shoBBailuja



heipsan!

Tässä nyt pari päivää sit päivittelin viimeks, mut tänään tapahtu jonkun verran ni päätin teille nyt sitte postauksen antaa! 

Me käytiin siis hakemassa mummu ja pappa bussiasemalta - ne tuli Amerikasta. mun isovanhemmat on siis keskenään kavereita, ja koska tää ukki (joka kuoli) ajaa moottoripyörää, kuten myös pappakin, nää oli jo vuos sit ajamassa Amerikassa keskenään. tällä kertaa vaimot oli mukana. ukki siis asui Amerikassa, Kaliforniassa, San Franciscossa. isän vanhemmat, mummi ja ukki on eronnu. tulihan mulle siinä itku kun taas näin ne, sillä mä olin huolissani isovanhemmistani ja sen lisäks jotenki tuli hyvä olo ku näki ne taas ja ties et nyt on taas kaikki okei. tietty mulla on kauhee ikävä ukkia, mut sitku surutyö on tehty, ni olo helpottuu. mun mummu ja pappa siis oli sillä hetkellä ukin kanssa, kun ukki kuoli. mun pappa kuvaili sitä näin - "tuntui kuin hän olisi kuollut käsiini". toi murs mun sydämmen.

no mutta, sain tuliaisiks silti Hollisterin ihanan hupparin, yhen ihanan kynsilakan ja tosi söpön vihon. sen lisäks kävin Skanssissa tuhlailemassa rahojani. nii, ja aamulla mä kävin kosmetologilla.


tattadaa, tää vähän heilahti ku otin nopeesti.



huppari on Hollister, Amerikasta tuotu, joten en tiedä hintaa
kynsilakka on myös Amerikasta, eli en tiedä senkään hintaa
myös vihko on Amerikasta, joten sen hintaa ei ole mulla tiedossani
Miss Mix - 2,90 
valkoinen ohut kauluspaita lepakkohihoin (BikBok) - 9,95 


Brain Blasterz x8 (R-Kioski) - 0,10 € /kpl 


sit mä sain sieltä kosmetologilta (joka sijaitsee Sokoksella, Wiklundilla Turun keskustassa) tämmösiä ihania näytteitä. nää kaks on päivävoiteita.


tääki on siis näyte, BB-voidetta.


täs on kaikki näytteet - BB-voide, päivävoiteet ja kaks yövoidepurkkia, joiden yksittäis kuvat ei halunnu latautuu.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti