9/05/2013

se tyttö joka saa pahankin pojan itkemään

ANTEEKS

etten mä oo kirjottanu _pitkään_ aikaan. tiiän että kuukauden tauko on liian pitkä, mut koulujen alettua mulla on ollu paljon kiireitä ja aina ku oon ollu aikeissa postailla, jotain on tullu. kone on bugannu, ei oo löytyny kännykän piuhaa, kaverit on pyytäny leffaa tai shoppailemaan. tiiän et noiki on tositositosi huonoja tekosyitä, mut LUPAAN koittaa nyt sit parantaa tapani ja postailla useemmin. ainii, mun blogger on jotenki juntturassa eikä sen takia tuo ulkoasun muokkaus toimi, eli täytyy ootella et toimii taas tai sit voisin koittaa siskon koneella

mitään ihmeellistä ei oo tapahtunu - ukin hautajaiset oli pari viikkoa takaperin, on tullu shoppailtua, sydänsuruja, lisää shoppailua, Hollisterin lökärit ja huppari saapu ja sit jonkun verran oon ollu kavereiden kanssa. Ja kävinhän mä myös sirkuksessakin.







 (tiedän että heilahti, anteeks kauheesti)
 EarPods - Gigantista n, 30 
 iskältä sain tämmösen ihanuuden tuliaisiks Ruotsista 



 käytiin tosiaan myös kattomassa tuo 1D3D - aivan mahtava leffa! pojat on vaan niin söpsöjä ja jotenki tuli semmonen fiilis, että ne olis ollu siinä mun edessä oikeestikkin 


 (joo, haukkasin tosta kulmasta ennen kuvan ottoa)

 jätskiäki on tultu syötyy ehkä liikaakin, mut tää on kuitenki mun moccha-jätskit maanantailta samalla kun kattelin Good Wifea.
 tossa siis nuo Hollisterit. alempana hupparista parempi kuva
 lökärien Hollister kirjailu - rakastan!

 Tiger - 1€ / kpl
 en oo varma hinnasta, päälle kympin kuitenkin!
 Seppälä - 1,95 
 Citymarket - päälle 2 
 tossa näkyy se huppari kunnolla!



nomut hei, KIITOS & NÄKEMIIN

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti